Mindfulness pro firmy a veřejnost

Mindfulness, v češtině všímavost či bdělá pozornost, je soubor praktik, kterými doplňuji mou práci s individuálním štěstím. Tyto praktiky jsou prvním a jednoduchým krokem pro pravidelný, automatický návrat do přítomnosti, setrvání v ní a nácvik našeho těla a mysli pro zvládání náročných situací s lehkostí a otevřeností. Zkrátka je to umění být tady a teď, bez hodnocení, s uvolněním, ať už je daná situace jakákoliv. A to je velmi důležitý krok k našemu vnitřnímu štěstí. Více o mindfulness zde.

Jsem trenérkou mindfulness a také každodenní praktikantkou těchto tzv. praxí. Jednorázové semináře, ale také 8mi týdenní tréningy se velmi hodí do firem pro korporátní sféru, ale také pro rodiče, děti, teenagery a širokou veřejnost. Sledujte naši nabídku aktuálních kurzů nebo mě neváhejte kontaktovat pro prožitkový mindfulness trénink (alespoň 2 hodiny) přímo pro vás či vaši firmu.

Trénink mindfulness vám umožní:

  • zmírnit stres a napětí
  • zefektivnit Vaši práci
  • mít odstup od myšlenek a nepříjemných emocí
  • lépe zvládat náročné situace a konflikty
  • využít svou hlavu ve svůj prospěch
  • otevřít vlastní intuici a kreativitu
  • osvobodit se od svých škodlivých návyků
  • vylepšit vztahy k sobě i ostatním
  • lépe se vyznat ve svých pocitech
  • osvojit si jednoduché meditační techniky
  • užívat si krásu všedních okamžiků

A jakým tedy způsobem prožíváme svět, když se naučíme být mindful – „všímaví“?

  • máme nadhled a více klidu
  • dokážeme pozorovat co se děje v naší hlavě i v našem těle
  • zbytečně věci nehodnotíme a neposuzujeme
  • nebereme své myšlenky a pocity smrtelně vážně
  • dokážeme být více v “tady a teď”
  • jsme otevření vůči situacím
  • dokážeme myslet jasně
  • vidíme krásu v maličkostech
  • jsme schopni všimnout si návyků, kterými si zbytečně vytváříme stres
  • dokážeme se zasmát sami sobě

Jako bonusový vedlejší účinek mindfulness je lepší spánek a tím pádem menší vyčerpanost a únava!!

Sledujte naši nabídku aktuálních kurzů nebo mě neváhejte kontaktovat pro prožitkový mindfulness trénink (alespoň 2 hodiny, nejlépe 8x 2 hodiny po dobu 8mi týdnů) přímo pro vás či vaši firmu.

Jako bonusový vedlejší účinek mindfulness je lepší spánek a tím pádem menší vyčerpanost a únava!!

Sledujte naši nabídku aktuálních kurzů nebo mě neváhejte kontaktovat pro prožitkový mindfulness trénink (alespoň 2 hodiny, nejlépe 8x 2 hodiny po dobu 8mi týdnů) přímo pro vás či vaši firmu.

Změna hesla
Prosím zadejte svůj email. Nové heslo obdržíte emailem.